Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT!
In contextul digitalizarii din ce in ce mai putine documente sunt inregistrate manual in contabilitate. De multe ori, mai ales in ce priveste vanzarile, dar si in ce priveste operatiunile cu stocuri, notele se pot transfera automat din aplicatiile de gestiune inspre contabilitate.
De exemplu, utilizatorii SmartBill pot transfera datele din gestiune inspre contabilitate printr-o simpla sincronizare.
Datele ajung in contabilitate sub forma de note contabile, care pot fi vizualizate, modificate si salvate.
Validarea notelor se poate face individual sau in masa.
Ce se intampla in situatia in care ai operat o serie de documente si apoi constati ca ai utilizat un cont gresit – de exemplu la o vanzare in loc de 701 s-a folosit 704?
In SmartBill Conta, corectia se poate face tot in masa si astfel, timpul de operare este mult eficientizat comparativ cu varianta in care corectia s-ar efectua manual.
In acest sens se acceseaza raportul Tranzactii din Lista documente:

Apoi, se filtreaza rezultatele in functie de unul sau mai multe filtre:

Ulterior se acceseaza optiunea Inlocuieste contul contabil si se executa operatiunea.

La inlocuirea contului cautarea acestuia se poate efectua in functie de optiunea utilizatorului pe debit, pe credit sau si pe debit si pe credit.

Din acelasi raport se permite si stergerea de inregistrari in masa.
Aceasta solutie de stergere permite operarea intr-un timp mult mai scurt si mai complet a corectiilor.
In plus fata de acest raport, in SmartBill Conta mai exista cateva seturi de automatizari legate de operarea notelor contabile.
Acestea sunt:
- inchiderile automate de luna: reevaluari, amortizare, TVA, venituri si cheltuieli.
- notele repetitive – descarcarea contului 471

- importul automat al extraselor de banca din csv sau
- importul borderourilor de la furnizori.